Os 365 días de respecto e igualdade estiveron presentes nas aulas de inglés ao longo de todo o curso. Describimos, a continuación, algunhas das actividades levadas a cabo:
Na primeira avaliación, en 2º ESO B, vimos a película “Hidden Figures” e posteriormente realizamos unhas actividades en parella ou pequeno grupo que consistían en explicar o título da película, falar dos logros de cada unha das protagonistas e as dificultades as que se enfrentaron. Tamén comentamos a súa escena favorita e finalmente buscaron máis información sobre estas tres mulleres que tiveron un papel tan relevante na NASA e que son un referente para as nosas xeracións.(Ver documento con actividades e respostas dos alumnos)
Na primeira avaliación, en 2º ESO B, vimos a película “Hidden Figures” e posteriormente realizamos unhas actividades en parella ou pequeno grupo que consistían en explicar o título da película, falar dos logros de cada unha das protagonistas e as dificultades as que se enfrentaron. Tamén comentamos a súa escena favorita e finalmente buscaron máis información sobre estas tres mulleres que tiveron un papel tan relevante na NASA e que son un referente para as nosas xeracións.(Ver documento con actividades e respostas dos alumnos)
Tamén
na primeira avaliación,en
todos os grupos de segundo de ESO,
nunha unidade relacionada coas profesións escoitamos a canción
de Shania Twain “She’s not just a pretty face”
, nela vimos
como as mulleres poden realizar todo tipo de traballos. Analizamos o
título da canción e levamos
a cabo
un pequeno debate.”
Do
you think women can do the same jobs as men? Do you think women
nowadays have the same opportunities to find a job as men?”
Asemade,
nas imaxes que se empregaron nesta unidade didáctica:flashcards e
presentacións power point podíamos ver tanto a homes como mulleres
realizando as mesmas profesións. (Ver
documento coa canción e as actividades realizadas)
Na segunda avaliación,
os alumnos preparon presentacións
power point
que posteriormente expuseron na aula . Ao rematar , o resto dos
alumnos facían preguntas sobre a mesma. Entre os temas propostos un
deles era
“Gender Equality”,
dous grupos trataron este tema;( Ver presentacións)
Na terceira avaliación, nunha das unidades didácticas falamos do deporte e en todo momento
empregáronse imaxes e vídeos nos que se podían ver tanto a homes
como mulleres. Unha
das actividades consistía en ver un vídeo
titulado “Like
a girl”.
Vimos
as imaxes de varias persoas e deduciron
o
que estaban
a
facer
“ Bailando, atusando o cabelo… “ Comprobamos que en realidade
están correndo, lanzando , loitando... Aquí demóstrase que todavía
hai prexuízos con respecto ás mulleres e o deporte, xa que cando
lle piden a varias persoas que corran como unha rapaza, loiten como
elas…
fanno dun xeito despectivo. (
Ver vídeo e actividades) Tras un pequeno debate ”Why
does “like a girl” can be an insult?-Do you think that girls can
do the same sports as boys?” buscamos
información acerca de mulleres deportistas e posteriormente fixemos
unha posta en común.
No hay comentarios:
Publicar un comentario